پاورپوینت نقش ارزیابی دربهبود کیفیت نظام آموزش مهندسی

دانلود پاورپوینت با موضوع نقش ارزیابی دربهبود کیفیت نظام آموزش مهندسی دارای 22 اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد. تعداد اسلاید : 22 اسلاید فرمت فایل: پاورپوینت ppt و قابل ویرایش آماده برای : ارائه |31021812|دی ام-dma|دانلود پاورپوینت با موضوع نقش ارزیابی دربهبود کیفیت نظام آموزش مهندسی,دانلود پاورپوینت,نقش ارزیابی دربهبود کیفیت نظام آموزش مهندسی,بهبود کیفیت نظام آموزش مهندسی,کیفیت نظام آموزش مهندسی,سوال های اساسی در باره نظام آموزش مهندسی ایران(ناما),,دو م
مشخصات فایل مورد نظر در مورد پاورپوینت نقش ارزیابی دربهبود کیفیت نظام آموزش مهندسی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

دانلود پاورپوینت با موضوع نقش ارزیابی دربهبود کیفیت نظام آموزش مهندسی
دارای 22 اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد اسلاید :
22 اسلاید
فرمت فایل:
پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای :
ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی ازمتن اسلایدها :

فهرست اسلایدها:

سوال های اساسی در باره نظام آموزش مهندسی ایران(ناما)

دو مشکل اساسی زیر نظام های آموزش عالی کشور

تعریف ارزیابی درنظام
آموزش مهندسی

تحول مفهوم ارزیابی در نظام های
آموزش عالی

کیفیت : دغدغه اصلی سازمانها و نهادها

ضرورت ارزیابی برای اطمینان ازکیفیت
و بهبود مستمر آن

برچسب کیفیت در تولید کالا

انتظارات از نظام آموزش مهندسی
در قرن بیست و یکم

رشد کمی آموزش مهندسی درایران و ضرورت ارزیابی کیفیت

آیا نظام آموزش مهندسی ایران به انتظارات یادشده پاسخ می دهد؟

چگونه از کیفیت آموزش مهندسی اطمینان حاصل کنیم؟

برخی “برچسب” های کیفیت در اموزش مهندسی

برخی سازمان های ملی در ارزیابی کیفیت آمو زش مهندسی

ساختار سازی برای ارزیابی کیفیت نظام آموزش مهندسی در ایران

ضرورت سیاستگذاری برای ارزیابی و بهبود کیفیت
در آموزش علوم ،فناوری،مهندسی،و ریاضیات

ضرورت ارزیابی و اطمینان از کیفیت در آموزش STEM

نتیجه گیری: کار کردهای حاصل از ارزیابی
در نظام آموزش مهندسی

سوال های اساسی در باره نظام آموزش مهندسی ایران(ناما)
آیا “ناما ” به نیازهای فرد و جامعه پاسخ می دهد؟
تا چه اندازه “ناما ” با تحولات فناورانه، جهان گرائی اقتصاد و نیز تغییرات ناشی از محیط پیرامونی( ازجمله زیست محیطی، انرژی،...)هماهنگ است؟
تا چه اندازه عملکرد فعالیت ها ی دانشگاه های صنعتی ، پردیس ها و دانشکدهای فنی ومهندسی از مطلوبیت برخودار است؟
نقش ارزیابی پاسخ دادن به این سوال ها و سوال های مشابه است.

دو مشکل اساسی زیر نظام های آموزش عالی کشور
عدم حساسیت نسبت به علائم هشدار دهنده کاهش کیفیت،
کم توجهی نسبت به ارزیابی کیفیت ونتایج حاصل از آن .